საწრეო მუშაობა - ქართულ ენაში - „ნორჩი მკითხველი“, რომლის
მიზანია: კითხვის ტექნიკის გაუმჯობესების, თავისუფალი აზროვნების, მსჯელობის და ანალიზის
უნარის განვითარებისთვის ხელშეწყობა.
ქართულის
წრე - I სემესტრი. 2019 წელი.
სსიპ
ვახტანგ გზიrიშვილის სახელობის ქალაქ თბილისის N173 საჯარო სკოლის III-ვ კლასის მოსწავლეებთან, 2019 წლის 10 ოქტომბრიდან
ჩამოყალიბდა უფასო წრე -„ნორჩი მკითხველი“, რომლის მიზანია: მოსწავლეებმა წაიკითხონ ტექსტი გამომეტყველებით, გამოხატონ საკუთარი
დამოკიდებულება წაკითხულის მიმართ, შეძლონ მხატვრულ სახეებზე დკვირვება, მესამე
პირში შინაარსის გადმოცემა, დიალოგისა და მონოლოგის გარჩევა,სასვენი ნიშნების სწორად
ხმარება.გეგმის შედგენა და შინაარსის გადმოცემა, ლიტერატურული
ტექსტის ანალიზი, რთული სიტყვების მართლწერა, არსებითი სახელის ფორმაცვლაზე დაკვირვება, მარტივი თემატური ტექსტის
შექმნა.
მოსწავლეებს
გავუზიარე აზრი წრის შექმნის სესახებ,მოეწონათ და სურვილი გამოთქვეს წრეში გაერთიანების
შესახებ. წამოწყებას მხარი დაუჭირეს მშობლებმა. გავაფორმეთ ხელშეკრულება (დირექციასთან
შეთანხმებით). 15 ოქტომბერს შედგა პირველი შეხვედრა.
იხილეთ
საწრეო მუშაობის პროგრამა. სამუშაოდ გამოვიყენე ნ.მაღლაკელიძის „ჩვენი ენა ქართული“და
რ.ინანიშვილის მოთხრობების კრებული.
სამიზნე
ჯგუფი: III-ვ კლასი, წრის ხელმძღვანელი
თამარ ნოზაძე.
წრეში
გაერთიანებულია 14 მოსწავლე:
1.თომა კუჭაშვილი
2
.გიორგი მამიაური
3.ცოტნე ოთიაშვილი
4.საბა სონგულია
5.ანასტასია უგულავა
6.ნიკოლოზ ფანჩულიძე
7.გიგი ქათამაძე
8.თამარ ქათამაძე
9.ელენე ჩანგელია
10.ლუკა ჩიხლაძე
11.ლუკა ჭელიძე
12.ნიკოლოზ ხუციშვილი 13.ალექსანდრე ბეჟანიშვილი
14.ელიზავეტა
ბეჟანიშვილი
N
|
თემა
|
დრო
|
მიზანი
|
აქტივობა
|
რესურსები
|
1
|
რ.ინანიშვილის „ზეიმი სხვენში“.ხმოვნები და თანხმოვნები.ქართული
ანბანი და ასოთა სახელები.
|
15.10
|
შეძლონ ტექსტის გამომეტყველებით კითხვა,გამოხატონ
საკუთარი დამოკიდებულება წაკითხულის მიმართ, მოძებნონ სიტყვებში ხმოვანი და თანხმოვანი
ბგერები
|
კითხულობს
ტექსტს და აკეთებს დასკვნებს,ასაბუთებს
თავის აზრს.მუშაობს
ინდივიდუალურად
და ჯგუფურად.
|
დაფა, ცარცი,სამუშაო რვეული, სახელმძღვანელოები.
|
2
|
რ.ინანიშვილის
„რატომ ჭამს სახედარი ქაღალდს“. მარცვალი, დამარცვლა და გადატანა.
|
22.10
|
მოსწავლემ შესძლოს შინაარსის მესამე პირში გადმოცემა
,სიტყვების დამარცვლა და დაყოფა გადასატანად.
|
კითხულობს და აანალიზებს ტექსტს,
გადმოსცემს წაკითხულის სინაარსს, მარცვლის
სიტყვებს.
|
სახელმძღვანელოები,დაფა,
ცარცი,სამუშაო რვეული.
|
3
|
„ღამე აეროდრომზე“.არსებითი სახელი.სულიერი და უსულო
საგნის სახელები.
|
29.10
|
მოსწავლემ შესძლოს დიალოგის ნიმუშების ამოკითხვა.მოძებნოს
ტექსტში სულიერი და უსულო არსებითი სახელები.
|
კითხულობს და აანალიზებს ტექსტს. გადმოსცემს შინაარსს,
როგორც
თხრობით ისე
წერილობით. ძებნის
ტექსტში სულიერ და
უსულო საგნის სახელებს.
|
სამუშაო რვეული ,დაფა,ცარცი,სახელმძღვანელო.
|
4
|
„ნეკერჩხლის წითელი ფოთოლი“. არსებითი სახელის მხოლობითი
და მრავლობითი რიცხვი და მასთან დაკავშირებული მართლწერის საკითხები.
|
05.11
|
მოსწავლე სეძლებს გეგმის შედგენას და შინაარსის გადმოცემას.მოძებნის
ტექსტში არსებითი სახელის მხოლობითისა და მრავლობითის ფორმებს.
|
ახასიათებს ლიტერატურულ
პერსონაჟებს.გადმოცემს
შინაარსს
მესამე პირში.
|
დაფა, ცარცი,სამუშაო რვეული,სახელმძღვანელო.
|
5
|
„ტყის შვილები“. ზმნა.
|
12.11
|
დაწერენ შესწავლილი ნაწარმოების მიხედვით მარტივ თემატურ
ტექსტს,მოძებნიან ზმნებს.
|
მოსწავლეები იყენებენ
ვარაუდების
სქემას და გამოთქვამენ თავის აზრს.
ძებნიან ტექსტში
ზმნებს.
|
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული,დაფა, ცარცი.
|
6
|
„ჩიტუნიას ლოცვა“. ზმნის რიცხვი.
|
19.11
|
მოსწავლე მესამე პირში გადმოსცემს ტექსტს, მოძებნიან
ზმნის მხოლობითისა
და მრავლობითის ფორმებს.
|
მოსწავლე
ეცნობა ლიტერატურული
ზღაპრის სპეციფიკას.
ძებნიან ტექსტში ზმნას
მხოლობითსა და მრავლობით რიცხვში.
|
დაფა, ცარცი,სახელმძღვანელო,სამუშაო რვეული.
|
7.
|
„სკვინჩა“. ზედსართავი სახელი.
|
26.11
|
გამოხატავენ საკუთარ დამოკიდებულებას წაკითხულის მიმართ.
მოძებნიან ზედსართავ სახელებს.
|
კითხულობს ტექსტს და აკეთებბს დასკვნებს, ა
საბუთებს თავის აზრს.
ძებნის ტექსტში
ზედსართავ სახელებს.
|
სახელმძღვანელო, დაფა,ცარცი,სამუშაო რვეული.
|
8
|
ტესტი-შემაჯამებელი სამუშაო.
|
03.12
|
მოსწავლე შესძლებს შესწავლილი მასალის შეჯამებას.
|
მოსწავლე მუშაობს
შემაჯამებელ ტესტზე.
|
დაფა, ცარცი,სამუშაო ფურცელი.
|
9
|
„კეთილო.“რაოდენობითი და რიგობითი რიცხვითი სახელები.
|
10.12
|
მოსწავლე შეძლებს გეგმის შედგენას,შინაარსის გადმოცემას
მესამე პირში.რაოდენობითი და რიგობითი რიცხვითი სახელების მოძებნას.
|
კითხულობს და აანალიზებს ტექსტს,
გადმოსცემს წაკითხულის შინაარსს.
|
სამუშაო რვეული, დაფა ,ცარცი,სახელმძღვანელო
|
10
|
„კეთილი ბებერი ბუები“. რაოდენობითი დარიგობითი რიცხვითი
სახელების მართლწერა.
|
17.12
|
მოსწავლე შესძლებს მარტივი თემატური ტექსტის შექმნას.რაოდენობითი
და რიგობითი რიცხვითი სახელების მართლწერას.
|
იყენებენ
ვარაუდების
სქემას და გამოთქვამენ
თავის აზრს. ძებნიან
ტექსტში რაოდენობით
და რიგობით რიცხვით სახელებს.
|
სახელმძღვანელო,სამუშაო რვეული, დაფა, ცარცი.
|
11
|
„ბებია-ჩემი მზე“. შესწავლილი გრამატიკული მასალის
გამეორება.
პროექტის
თემა - „წიგნი
და წიგნიერება“
|
24.12
25.11. |
მოსწავლემ შეძლოს შესწავლილი გრამატიკული მასალის
პრაქტიკულად გამოყენება.
პროექტის მიზანი და მისაღწევი შედეგი: მოსწავლემ უნდა შეძლოს სხვადასხვა ტიპის ტექსტების წაკითხვა,ასევე მოსმენა, გაგება-გააზრება და გადმოცემა. პირადი დამოკიდებულების გამოხატვა ტექსტის თემის, მასში განხილული საკითხების მიმართ;მხატვრული ნაწარმოების პერ სონაჟ(ებ)ის, მისი/მათი ქცევის შეფასება და საკუთარი თვალსაზრისის ახსნა.ტექსტში ვერბალური და არავერბალური ფორმით მოწოდებული ინფორმაციის (მაგ., ილუსტრაციისა და ტექსტის) ურთიერთადაკავშირება. მოკლე წერილობითი კომენტარის შედგენა საინტერესო მონაკვეთების შესახებ; წიგნიერების განვითარებისთვის ხელშეწყობა. |
კითხულობს
ტექსტს
და აკეთებს დასკვნებს,
ასაბუთებს თავის აზრს.
ბავშვებმა უნდა დაათვალიერონ ბიბლიოთეკა. მოხდეს გასაუბ
რება ბიბლიოთეკართან. მან გააცნოს ბავშვებს სხვადასხვა ში
ნაარსის წიგნები. ესაუბროს წიგნიერების მნიშვნელობაზე. ბავ შვები გამოიტანონ წიგნები ბიბლიოთეკიდან და წაიკითხონ, ასე ვე გამოიყენონ ინტერნეტი და მოიძიონ სხვადასხვა საი ტებზე საკითხავი მასალა.ამ აქტივობაში ყველა ბავშვი მიიღებს მონაწილეობას. |
სამუშაო რვეული, დაფა ცარცი,სახელმძღვანელო. |
მოსწავლეებს
გავაცანი წრის მუშაობის
მიზნები. ავუხსენი, რომ საწრეო
მუშაობა ემსახურება მათი ცოდნის
გაღრმავებას. მუშაობის დროს მოვახდინეთ წაკითხული ტექსტის გააზრება ,მხატვრულ სახეებზე დაკვირვება, ვიმუშავეთ გრამატიკულ მასალაზე, შევქმენით მარტივი თემატური ტექსტები.
შემდეგ
გავაცანი რ. ინანიშვილის მოთხრობების
კრებული „ საბავშვო ლიტერატურის
საგანძური“, რომელიც მე ძალიან მომწონს. მმოსწავლეებსაც მოეწონათ და ვიმუშავეთ
მასზე. მიმოვიხილეთ რევაზ
ინანიშვილის ბიოგრაფია მოკლედ
და გადავედით უშუალოდ
წიგნზე. წავუკითხე მოთხრობის სათაური „ზეიმი სხვენში“.
დავსვი კითხვა: რა არის „სხვენი“?
აღმოჩნდა,რომ მათთვის ეს სიტყვა ნაცნობი
იყო , მეორე
კლასში შესწავლილი საგაკვეთილო
მასალიდან. დავიწყეთ ტექსტის
კითხვა, გავაანალიზეთ მასალა,
ვიმსჯელეთ შინაარსის შესახებ, გავიხსე
ნეთ
და მოვძებნეთ ხმოვნები და თანხმოვნები.
მივეცი
დავალება: შემდეგი მეცადინეობისთვის იცოდნენ
ანბანი და ასოთა სახელები.
მოსწავლეები კმაყოფილნი
დარჩნენ წრის მუშაობით. წრის მუშაობის მეორე დღე . 22.10.2019 წელი.
22
ოქტომბერს შედგა საწრეო
მუშაობა ქართულ ენასა
და ლი ტერატურაში. მიმოვიხილეთ
წინა სამუშაო შეხვედრა
და წავუკითხე
მოთხრობა „რატომ ჭამს სახედარი ქაღალდს“. მოთხრობის წაკითხვამ
მხიარულება გამოიწვია. ბევრი იცინეს იმის შესახებ, თუ როგორ ცდი
ლობდა სახედარი წერა-კითხვის სწავლას, რომ სამართალი ეპოვნა.
კითხვა-პასუხით ამოვწურეთ მასალა. ვიმუშავეთ ტექსტის მესამე პირში თხრობაზე. ვისაუბრეთ ადამიანებისა და შინაური ცხოველე ბის ურთიერთობაზე, თუ როგორ მოიშინაურა ადამიანმა შინაური
ცხოველები, რომლებიც ერთ დროს ტყეში ველურად ცხოვრობდნენ. გავაანალიზეთ მასალა, დავყავით ნაწილებად და დავასათაურეთ.მოს წავლეებმა ისაუბრეს რა მოეწონათ და რას შეცვლიდნენ მოთხრობა ში.
მოთხრობა „რატომ ჭამს სახედარი ქაღალდს“. მოთხრობის წაკითხვამ
მხიარულება გამოიწვია. ბევრი იცინეს იმის შესახებ, თუ როგორ ცდი
ლობდა სახედარი წერა-კითხვის სწავლას, რომ სამართალი ეპოვნა.
კითხვა-პასუხით ამოვწურეთ მასალა. ვიმუშავეთ ტექსტის მესამე პირში თხრობაზე. ვისაუბრეთ ადამიანებისა და შინაური ცხოველე ბის ურთიერთობაზე, თუ როგორ მოიშინაურა ადამიანმა შინაური
ცხოველები, რომლებიც ერთ დროს ტყეში ველურად ცხოვრობდნენ. გავაანალიზეთ მასალა, დავყავით ნაწილებად და დავასათაურეთ.მოს წავლეებმა ისაუბრეს რა მოეწონათ და რას შეცვლიდნენ მოთხრობა ში.
შემდეგ მოძებნეს
ტექსტში ერთმარცვლიანი, ორმარცვლიანი, სამ
მარცვლიანი, ოთხმარცვლიანი სიტყვები და დავყავით გადასატანად.
მარცვლიანი, ოთხმარცვლიანი სიტყვები და დავყავით გადასატანად.
საწრეო მუშაობის
მესამე დღე 29.10.2019 წელი.
წავუკითხე რ.ინანიშვილის მოთხრობა
„ღამე აეროდრომზე“. ტექსტის
წაკითხვისას გამოვიყენე
მეთოდები: ტექსტის წაკითხვამდე , დავსვი შეკითხვა
და „გონებრივი იერიშის“ გზით.
დაფაზე
ჩამოვწერე მოსწავლეთა ნააზრევი, რომელმაც
ხელი შეუწყო მათ აქტიურ ჩართვას მუშაობაში.
მოსწავლეები თავისუფლად გამოთ
ქვამდნენ დამოუკიდებელ აზრს.
მოსწავლეებმა გაანალიზეს
და მოახდინეს წაკითხული
ტექსტის შეფასება. თუ
როგორ ნატრობ წვიმას სიცხისგან გათანგული ქალაქის
ბენზინმზიდი მანქანა და თვითმფრინავი
კი აიმედებდა, რომ კავკასი
ონზე და აქეთაც ლიხზე
ნახა წვიმის ღრუბლები, რომლებიც
„გურ
გურებდნენ და კოტრიალებდნენ“.
შემდეგ ვიმუშავეთ
გრამატიკულ მასალაზე. ტექსტში
მოძებნეს არსებითი სახელები,დააჯგუფეს
ვინ და რა კითხვების მიხედვით.
გავარკვიეთ, რომ ვინ კითხვა დაესმის
მხოლოდ ადამიანის აღმნიშ-ვნელ
სიტყვებს, ყველა დანარჩენს სულიერსაც
და უსულოსაც დაესმის
რა
კითხვა.
საწრეო მუშაობის
მეოთხე დღე 05.
11. 2019 წელი.
5 ნოემბერს გაიმართა
მეოთხე საწრეო მუშაობა IIIვ კლასში ქართულ ენასა და ლიტერატურაში. თემა „ნეკერჩხლის წითელი
ფოთოლი“. არსებითი სახელის
მხოლობითი და მრავლობითი რიცხვი და
მასთან დაკავშირებული მართლწერის
საკითხები.
მოსწავლეებს გავაცანი
ამ დღის სამუშაო
მიზნები. ვუხარი, რომ ისინი შეძლებენ
წაკითხული ტექსტიდან
საკუთარი აზრის გამოტანას, სხვადასხვა ხასიათის
ტექსტის დამოუკიდებლად წერას, არსებითი
სახე ლის მხოლობითი დამრავლობითის
ფორმების მართლწერას. ჯერ ისაუბ რეს წაკითხული
ტექსტის შესახებ: რა მოეწონათ? რა არ მოეწონათ?
რატომ? შემდეგ ვთხოვე წაეკითხათ დაწერილი
ნააზრევი.
ისაუბრეს,
თუ როგორ ელოდა ნეკერჩხლის წითელი
ფოთოლი , ხეზე მარტოდმარტო შემორჩენილი ზამთრის
პირამდე და ეს რაღაც ხარირე მი
აღმოჩნდა, რომელიც გაოცებული
უყურებდა როგორ დაეშვა ფოთო ლი
ძირს. ამ დროს კი ხარირემმა დაიბღავლა,
თითქოს იწუხა .
შემდეგ
მოძებნეს ტექსტში მხოლობითსა
და მრავლობითში მდგარი
არსებითი სახელები. ივარჯიშეს მართლწერაში.
მოსწავლეებმა წრის მუსაობის გამო კმაყოფილება გამოთქვეს.
საწრეო
მუშაობის მეხუთე დღე ქართულ ენასა და ლიტერატურაში
12.11.2019 წ
ჩატარდა მეხუთე
საწრეო მუშაობა ქართულ
ენაში. მოსწავლეებს გავაცანი
დღევანდელი
სამუშაო თემა: რ. ინანიშვილის „ტყის
შვილები“, გრამატიკული მასალა
ზმნა.
უნდა
გვესაუბრა წაკითხული მასალის
შესახებ. გამოეხატათ საკუთარი
აზრები, დამოკიდებულებები პერსონაჟების მიმართ.
კერძოდ, როგორ ეხმარებოდნენ ტყის
ბინადარი
ცხოველები და ფრინველები ერთმანეთს. ტყეში
მონადირის გამოჩენისთანავე
ერთიანდებოდნენ, აფრთხილებდნენ ერთმანეთს,
დამალულიყვნენ, თავი გადაერჩინათ.
როგორ დაეხმარა
ტყის ბინადართ დათვი, რომელმაც
მონა-დირე შეაშინა და ტყიდან გააქცია. დაისვა
კითხვები: რა შეიძ-ლება
ისწავლონ ამ ნაწარმოებიდან? რა
მოეწონათ
და რა იყო
მისაბაძი? გამოიტანეს დასკვნა,
რომ ერთად ყოფნა
ძლიერებაა, გათითოკაცება კი
დამღუპველია.
შემდეგ მოცემულ
ტექსტში მოძებნეს ზმნები.
დაალაგეს დროე ბის მიხედვით (ახლანდელი, წარსული,
მომავალი). შეუწყეს პირის
ნაცვალსახელები და აუღლეს.
მოუთმენლად ელიან
შემდეგ საწრეო მუშაობას.
საწრეო მუშაობის მეექვსე დღე ქართულ ენასა და ლიტერატურაში 19.11.2019 წ.
ჩატარდა მეექვსე საწრეო მუშაობა ქართულ ენასა და ლიტერატურაში IIIვ კლასში, რომლის თემა იყო რ.ინანიშვილის „ჩიტუ
ნიას ლოცვა“, გრამატიკული მასალა ზმნისრიცხვი. ,, ჩიტუნიას ლოცვა“ მიცემული ჰქონდათ სახლში წასაკითხად.
ჩატარდა მეექვსე საწრეო მუშაობა ქართულ ენასა და ლიტერატურაში IIIვ კლასში, რომლის თემა იყო რ.ინანიშვილის „ჩიტუ
ნიას ლოცვა“, გრამატიკული მასალა ზმნისრიცხვი. ,, ჩიტუნიას ლოცვა“ მიცემული ჰქონდათ სახლში წასაკითხად.
პარალელი გაავლეს წინა საწრეო მუშაობაზე განხილულ მოთხრობას
თან. ორივე მოთხრობაში ტყის ბინადრებზეა საუბარი. წინა მოთხრო
ბაში ადამიანი მონადირის სახით საფრთხეს წარმოადგენს ცხოველებისა და ფრინველებისათვის. „ჩიტუნას ლოცვაში“ კი ადამიანი ლმობიერია, არ ერჩის არავის. ჩი
ტის კვერცხებს ფოთლებს მიაფარებს, რისთვისაც ჩიტუნა ხის კენწე
როზე შემომჯდარი ლოცავს კეთილ კაცს.
ბავშვები მივიდნენ დასკვნამდე, რომ სიკეთე არ იკარგება.
შემდეგ მოსწავლეებმა ტექსტში მოძებნეს მხოლობითსა და მრავ ლობით რიცხვში მდგარი ზმნები. შესაბამისი ჩანაწერები გააკეთეს სა მუშაო რვეულებში.
ბავშვები მივიდნენ დასკვნამდე, რომ სიკეთე არ იკარგება.
შემდეგ მოსწავლეებმა ტექსტში მოძებნეს მხოლობითსა და მრავ ლობით რიცხვში მდგარი ზმნები. შესაბამისი ჩანაწერები გააკეთეს სა მუშაო რვეულებში.
დასრულდა
საწრეო
მუშაობა.
მოსწავლეები
კმაყოფილნი
დარჩნენ.
საწრეო მუშაობის მეშვიდე დღე ქართულ ენასა და ლიტერატურაში 26.11.2019 წ.
ჩატარდა მეშვიდე საწრეო
მუშაობა
წართულ
ენასა
და
ლიტერატურა ში, რომ ლის თემა იყო:
რ. ინანიშვილის მოთხრობა „სკვინჩა“
და
გრა მატიკული მასალა ზედსართავი სახელი. მოსწავლეებ მა გამოხატეს საკუთა რი დამოკიდებულება წაკითხულის მიმართ, გააკეთეს დასკვნები, დაასა ბუთეს თავიანთი აზრები, მოძებნეს ზედსართავი სახელები
.
ვიდრე ტექსტის
კითხვას
დავიწყებდით ვუჩვენე მოსწავლეებს სურათი,რომელიც მოთხრობის ბოლო გვერდზეა დახატული. ვთხოვეგამოეთქვათ ვარაუდი,თუ რაზე შეიძლება ყოფილიყო საუბარი მოთ
ხრობაში. გამოთქვეს ვარაუდები,რომ ჩიტი ისე საცოდავად არის მობუზული, რომ რაღაც აწუხეხებს. ტექსტის წაკითხვის შემდეგ კი გა
კიცხეს იმ ონავარი ბიჭის საქციელი, რომელმაც შურდულით კინაღამ სიცოცხლეს გამოასალმა საბრალო ჩიტი. დაბეჯითებით ამბობენ, რომ მსგავს უკეთურ საქციელს არასოდეს ჩაიდენენ.
შემდეგ ტექსტში
მოძებნეს
ზედსართავი
სახელები.
საწრე
მუშაობა საინტერესოდ წარიმართა. შემდეგი საჭრეო მუშაობისთვის დაგეგმეს წა იკითხონ რ. ინანიშვილის მოთხრობა„კეთილო“.
მივეცი საშინაო დავალება, მოძებნონ საკითხავ ტექსტში ზედსართავი სახელები.
პროექტ-გაკვეთილი 25.11.2019 სასწ.წელი.
სსიპ ვახტანგ გზირიშვილის სახელობის ქალაქ თბილისის N173 საჯარო სკოლის IIIვ კლასის მასწავლებლის თამარ ნოზაძის მიერ განხორციელებული პროექტის „წიგნი და წიგნიერება“- რეფლექსია.
2019-2020 წლის 25 ოქტომბრიდან დავიწყეთ პროექტზე „წიგნი და წიგნიერება“ მუშა ობა, რომელიც გაგრძელდა25 ნოემბრამდე. ამ ხნის განმავლობაში მოსწავლეებმა დაათვალიერეს სკოლის ბიბლიოთეკა, გამოიტანეს წიგნები, გაესაუბრენ ბიბლიოთეკის გამგეს ქალბატონ ჟუჟუნა მეტრეველს, რომელიც ბავშვებს ესაუბრა ბიბლიოთეკის დანიშნულების შესახებ. აუხსნა , რომ წიგნები განლაგებულია ავტორ თა გვარების მიხედვით.
მოსწავლეებმა თვითონაც შექმნეს მინი-ბიბლიოთეკა საკლასო ოთახში. გააკე თეს პატარა ხელნაკეთი წიგნები, კედლის გაზეთი.
მოსწავლეები შეხვდნენ სკოლის დირექტორს ქალბატონ ლია თუშურს, რომე-ლიც არის VI და VII კლასების ქართული ენისა და ლიტერატურისსახელმძღვანე-ლოების ავტორი. შეხვედრა იყო თბილი და მეგობრული. დირექტორი ესაუბ-რა ბავშვებს წიგნის დაშნულებასა და ღირებულება ზე, რომ წიგნთან მეგობრო-ბა მათ გაუღრმაებს სკოლაში მიღებულ ცოდნას.
მოსწავლეებმა მოაწყვეს წაკითხული წიგნების შესახებ დისკუსია. რა მოეწო-
ნათ? რა არ მოეწო ნათ? რომელი გმირი იყო მათთვის სამაგალითო. ურჩევდნენ თუ არა თანატოლებს ამ წიგნე ბის წაკითხვას.
აღნიშნულ აქტივობაში ჩართულნი იყვნენ მშობლებიც. ნათ? რა არ მოეწო ნათ? რომელი გმირი იყო მათთვის სამაგალითო. ურჩევდნენ თუ არა თანატოლებს ამ წიგნე ბის წაკითხვას.
No comments:
Post a Comment