Wednesday, 16 October 2019

რეფლექსია-საწრეო მუშაობა ქართულ ენასა და ლიტერატურაში ,,ნორჩი მკითხველი''- I სემესტრი''


                      სსიპ   ვახტანგ    გზირიშვილის    სახელობის   ქალაქ    თბილისის   N 173   საჯარო სკოლის   IIIვ   კლასის   საწრეო   მუშაობის   რეფლექსია    ქართულ   ენასა   და  ლიტერატურაში    „ნორჩი   მკითხველი“               
                                            I   სემესტრი

     წრის    ხელმძღვანელი:  თამარ   ნოზაძე
      მასალები    იხილეთ    ბმულზე:https://guma19.blogspot.com
           2019-2020    სასწავლო   წლის   I  სემესტრში    მოსწავლეებსა   და    მშობლებს    გავაცანი    ჩემი   ინიციატივა   ლიტერატურული   წრის   შექ მნის    შესახებ.   მათ   მოეწონათ ეს    იდეა. შევიმუშავე    საწრეო   მუშაობის   გეგმა   და   ჩამოვაყალიბე   წრე    სახელწოდებით  „ ნორჩი   მკითხველი“,   რომელშიც    გაერთიანდნენ  IIIვ     კლასის     მოსწავლეები.
   საწრეო  მუშაობის   მიზნიდან გამომდინარე.მოსწავლეებს გაუღრმავდათ საგაკვეთილო  პროცესში  მიღებული ცოდნა, განუვითარდათ შემოქმედე ბითი  სააზროვნო უნარები,რისთვისაც საწრეო მეცადინეობებზე  ვიყენებ დი   სხვადასხვა  მეთოდებსა და აქტივობებს. ვფიქრობ    მიზანს   მივაღწიე, რადგან მოსწავლეები უფრო მეტად აქტიურები, მოაზროვნე ნი და    შრომისმოყვარენი    გახდნენ.   
    საწრეო   მუშაობისთვის   თემები    წინასწარ    იყო    დაგეგმილი,    რომე ლიც   ემსახურებოდა    მოსწავლეთა   აზროვნების,    წერისა    და   კით ხვის    უნარის     განვითარებას.
     კლასში   მოვაწყვე    საკლასო ბიბლიოთეკა,    რა   თქმა უნდა    მოსწავლე თა  და  მშობელთა   დახმარებით.    მოსწავლეებმა    გააკეთეს    ხელნაკეთი    წიგნები.
     საწრეო    მუშაობა    ტარდებოდა     ყოველ    სამშაბათს    13  სთ  და   35   წთ-ზე.(45 წთ),სადაც   ხდებოდა    მოსწავლეთა    ცოდნის   გაღრმავება.
      მოსწავლეები   კითხულობდნენ  ტეტსტს. კითხვის    დასრულების    შემ დეგ  ხდებოდა    დისკუსია    წაკითხულის    შესახებ.   ყურადღებას   ვამახ ვილებდი   სწორ,   შეგნებულ და გამომეტყველებით    კითხვაზე.   ზეპირმეტ ყველებისა   და    წერის     დროს   ვუსწორებდი  მორფოლოგიურ   და  სინ ტაქსურ    შეცდომებს.    ვმუშაობდით    გრამატიკულ    მასალაზე.
      მუშაობის    განმავლობაში    მოსწავლეებს   გაუუმჯობესდათ   ლექსიკუ რი   მარაგი,  განუვითარდათ   გაგება -   გააზრების    უნარი.   ისწავლეს   წიგ ნზე    მუშაობა   და     შეუყვარდათ წიგნი.
    წრის   მუშაობის   შედეგებით   კმაყოფილნი   არიან   მოსწავლეებიც    და    მშობლებიც.
   ისინი   გამოთქვამენ    სურვილს    საწრეო   მუშაობა   მეორე    სემესტრშიც   გაგრძელდეს.


განაცხადი განთავსებულია მისამართზე:  https://guma19.blogspot.com/2019/10/i.html

სამოქმედო გეგმისა და ჩატარებული მეცადინეობების მიმოხილვის მისამართია:  https://guma19.blogspot.com/2019/10/i_16.html

ფოტომასალა განთავსებულია შემდეგ მისამართზე: https://guma19.blogspot.com/2019/10/i_18.html

    წრის     მუშაობის      შესახებ     მოსწავლეებისა   და   მშობლების     გამოკითხვის    შედეგების    ანალიზი  (ქართულის   წრე   „ნორჩი   მკითხველი“,   I  სემესტრი).

                                        
                                           
                                       

                                       

                                         


               
  





























































No comments:

Post a Comment